Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Ερωτικός εφιάλτης


Και όταν λέω "Πάει πια. Τελείωσε" το δηλώνω το υπογράφω βάζω σφραγίδα το επικυρώνω ΕΚΕΙΝΟΣ έρχεται στο κρεβάτι μου, παίρνει τα σκεπάσματα μου, με παίρνει αγκαλιά, με καληνυχτίζει, με φιλάει, μου κάνει έρωτα όπως θέλω να μου κάνουν έρωτα και έπειτα κοιμάμαι είμαι μόνη μου εγώ μ΄εμένα μα εκείνος εισβάλλει και στοιχειώνει τα όνειρα μου ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΦΗΣΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ; Και λίγο πριν ξημερώσει, λίγο πριν ξυπνήσω στρίβει σε κάποια γωνία και χάνεται εγώ δεν τον προλαβαίνω -δεν έχει όνομα η οδός- τα γράμματα είναι σβησμένα ένα ίχνος ίσως αόρατο στην πεπερασμένη αντιληπτική ικανότητα των οφθαλμών μου δεν έχει όνομα- κι αν ίσως κάποτε είχε θα την έλεγαν ενηλικίωση- δεν προλαβαίνω όλοι οι δρόμοι γύρω ίδιοι δεν προλαβαίνω και...ξυπνάω μ΄αυτή την ανακούφιση στο στήθος μου ότι ήταν απλά ένα κακό όνειρο και τελείωσε ξύπνησα και αυτή η καταραμένη αυταπάτη δεν κρατάει ούτε λίγα γαμημένα δευτερόλεπτα όχι δεν είναι όνειρο ΠΑΕΙ ΠΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ και τις λέξεις αυτές τις κραυγάζει στο αφτί μου η ίδια η πραγματικότητα αυτοπροσώπως ήρθε μέχρι εδώ για μένα για να μου το πει έκανε τόσο κόπο πώς να της το ξεπληρώσω το σύμπαν ολόκληρο κραυγάζει γιατί στριγκλίζει λοιπόν δεν είμαι κουφή ερωτευμένη είμαι ναι ακόμα με κάποιον που δεν υπάρχει το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί μυρίζει το δέρμα μου τη μυρωδιά του γιατί μυρίζω έρωτα κάνω μπάνιο με παγωμένο νερό δεν προλαβαίνω να περιμένω το θερμοσίφωνα δεν προλαβαίνω αλλά κάποιος επιμένει ν΄αγοράζει το αφρόλουτρο που χρησιμοποιούσε εκείνος ΠΟΙΑ ΑΡΑΧΝΗ ΥΦΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΥΓΑ-ΟΡΕΚΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΥΡΟΔΙΑΒΙΒΑΣΤΩΝ εκεί όλη μέρα ούτε μπροστά ούτε πίσω μέχρι να έρθει το κοινό μου τα κανάλια κάποιος τέλως πάντων να ξανακάνω δηλώσεις και να πέσω πάλι στο κρεβάτι θυμάσαι που σου έλεγα ότι είναι στοιχειωμένο δε με πίστευες τότε τώρα μήπως λές να μην κοιμηθώ... και πάλι και πάλι και πάλι και πάλι σχεδόν δύο χρόνια τώρα.

(α.κ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου